• وبلاگ : کانون بسيج اساتيد شهرستان پاکدشت
  • يادداشت : بازديد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين شبها چه شده بهشتيان سرمستند/ بر درب بهشت طاق نصرت بستند / از چهره شاد و خنده هاشان پيداست / آماده ديدار عزيزي هستند

    گل بريزيد كه آن قامت رعنا آمد/ مجتباي حسن از خانه زهرا آمد/چه مبارك سحري باشد و پر شور شبي/كه گل سر سبد حضرت مولا آمد

    حمله ناجوانمردانه به سايت بسيج اساتيد استان تهران

    با احترام به استحضار ميرساند سايت بسيج اساتيد استان تهران از سوي سازمان بسيج اساتيد کشور جزو سه سايت عالي اعلام شده و روز جمعه عده اي در نظر سنجي سايت شروع به دادن فقط راي ضعيف نموده اند و نظرات عالي در حال فروکش نمودن و نظرات ضعيف در حال رشد است . لذا خواهشمند است با دادن راي عالي اين توطئه را خنثي فرماييد . لازم به ذکر است که هر روز ميتوانيد راي دهيد.

    ممنون

    با سلام و احترام خواهشمند است از وبلاگ هاي لينک شده در www.baot.parsiblog.com بازديد فرموده و حتما نظر دهيد تا ارتباط بيشتر شود.

    ممنون

    ا عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    www.jonbeshnet.ir/hijab